місто Київ, проспект Науки 30, офіс 174
+38 044 524 524 8
info[at]unitop.ua

CИСТЕМА MOBOTIX НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ

CИСТЕМА MOBOTIX НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ

Необхідність забезпечення безпеки на залізничному транспорті виникла одночасно з самим транспортом. Зі збільшенням потужності і швидкості поїздів, а також зі збільшенням транспортного потоку збільшується і зростання аварійності. Серед основних аспектів для захисту можна виділити наступне: загрози життю і здоров’ю пасажирів, збереження об’єктів інфраструктури і рухомого складу, безпеку інфраструктури.
    На сьогоднішній день існує безліч варінт для забезпечення безпеки на залізничних переїздах. Серед них – системи відеоконтролю для чергового моніторингу та оперативного реагування. Унікальне і разом з тим економічне рішення даної задачі надає MOBOTIX. Розглянемо кілька варіантів для забезпечення безпеки з MOBOTIX.

mx10-11-29-132-Morozivka-40 2012-11-06 105847

1. Контроль залізничних переїздів.

У зв’язку із закупівлею швидкісних поїздів виникла необхідність контролю залізничних переїздів по шляху проходження – як обслуговуються (з присутністю обслуговуючого персоналу), так і повністю автоматизованих. Постановка завдання звучить наступним чином: машиніст поїзда повинен бачити на моніторі в кабіні потягу відео з камер спостереження в режимі real-time, яке надходить від найближчих 4 залізничних переїздів по шляху прямування поїзда.
    Технічне рішення являє собою досить компактну і економну систему, засновану на базі IP-камер і програмного забезпечення MOBOTIX.
    В даном випадку на кожному з переїздів встановлена ​​камера MOBOTIX MX-M25M-Night, яка з використанням ІК-прожектора дає повний огляд не тільки самого переїзду, але і навколишньої території та частини автодороги, яка перетинає ж / д полотно.

mx10-11-30-154-Lebedyn-32 2012-11-06 105740

У той же час в кабіні машиніста встановлена ​​камера MX-S15 c встановленим модулем розширення MX-GPS-BOX. Даний модуль дозволяє отримати поточні координати широти і довготи і швидкість переміщення. Крім того, «на борту» модуля також знаходяться зовнішні датчики температури та освітлення. У поєднанні GPS-BOX з камерою, стає доступним розширення використання точок географічних координат як прив’язки до певних подій. Наприклад, при наближенні до певної точки на відстані радіусом менше 500 метрів камера самостійно може генерувати подія, і посилати тривожні повідомлення різних типів. Наприклад, за допомогою вбудованої мови HTTP-API камера може відправити на тривожний монітор real-time відео з декількох найближчих переїздів по шляху проходження потягу. Звичайно ж, не варто забувати про необхідність побудови загальних каналів зв’язку для доступу до відео з камер на переїздах. Це може бути реалізовано як за допомогою дротових або Wi-Fi мереж, так і за допомогою мереж мобільного зв’язку (EDGE / UMTS / CDMA).

    Таким чином, система дозволяє вирішити відразу кілька завдань.

  • Моніторинг і запис у високому дозволі відео в зонах контролю переїздів.
  • Моніторинг і запис дій дій машиніста за допомогою камери, встановленої в кабіні потягу.
  • Отримання відео в real-time режимі і висновок на монітор машиніста для попередження позаштатних ситуацій.
  • Отримання додаткової інформації (координати, швидкість переміщення, освітлення, температура).

2. Моніторинг натягу контактної мережі

Провід підвісної контактної мережі, призначеної для використання транспортними засобами, обладнаними пантографом, вкладають лише строго уздовж шляху руху, а з невеликим зигзагом. Це сприяє рівномірному зносу контактного полоза пантографа. Згодом відбувається провисання контактного проводу на деяких ділянках дороги, і як наслідок – можливі як більший знос струмоприймачів, так і обриви мережі. Ремонт і обслуговування ділянок мережі – не тільки досить дорогий і ресурсномісткий процес. Іноді обрив кабелю може призвести до повної зупинки руху всього рейкового транспорту на аварійній ділянці.

Clip 10.10.202.150 20120612 194147 739

За допомогою камер MOBOTIX можна отримати зображення з високою роздільною здатністю і деталізації (використовується 5МП-сенсор), і успішно застосувати обладнання як для контролю контактної мережі, так і для моніторингу стану самих пантографів.

Clip 10.10.102.24 20120404 100845 284

3. Контроль тягових підстанцій для електропоїздів

Реалізований проект ПЗЗ, в якому використовується MOBOTIX (розподілена система – всього понад 50 камер), дозволяє робити моніторинг і тривожне сповіщення при русі об’єктів на території тягових підстанцій і постів секціонування, які найчастіше знаходяться досить далеко від населених пунктів, і як наслідок – не потребує обслуговування . Відео з камер записується на місці установки на USB-Flash пристрою, а тривоги відправляються на центральний пункт моніторингу за допомогою мереж мобільного зв’язку EDGE. За кілька років експлуатації системи було виявлено чималу кількість порушень робочих режимів, розслідувані інциденти травматизму під час обслуговування станцій, а також проникнення на територію і крадіжки. Важливим фактором вибору обладнання MOBOTIX стала висока надійність, можливість роботи з низькими каналами зв’язку, практично відсутність робіт з обслуговування і запис звуку, синхронізованого з відео.

08 10 59 981

No Comments

Add your comment